Někdo to rád raw… Life food chocolate

Asi by mne nikdy nenapadlo, že bych o čokoládě kdy mohl uvažovat jako o zdravém jídle. Ale když na její etiketě najdete kromě označení bio taky vegan, gluten free, sugar free a raw (!) tak to už je něco. Druhý důvod, proč jsem se nechal strhnout těmito nádhernými, leč miniaturními čokoládami, byl i pěkný dezajn a zvučný název, což mne, jako markeťáka, taky přirozeně přitahuje.

Můj jednoznačný favorit je tyrkysová tabulka s růžovou solí a spirulinou... myslete si o mně co chcete, sůl jde k čokoláda velmi dobře, dle mé "zkažené" veganské chuti.

Můj jednoznačný favorit je tyrkysová tabulka s růžovou solí a spirulinou… myslete si o mně co chcete, sůl jde k čokoláda velmi dobře, dle mé „zkažené“ veganské chuti.

Dobrá, na rovinu, první kousnutí do raw čokolády vás možná lehce zklame. Protože je čokoláda z nepražených kakaových bobů, konzistence je jiná, řekněme jemná, ne křupavá, chuť ale vážně stojí za to. Life food chocolate jsou vyrobené z opravdu skvělých surovin (raw kakaové máslo, raw kakový prášek, nepražené kakaové boby, agáve sirup…) a jsou k sehnání v mnoha pozoruhodných variantách, a proto si, myslím, zaslouží pozornost všech lidí, kterým víceméně není jedno, co jedí, v tomto případě co mlsají. A navíc Life food je česká firma, takže penízky pěkně zůstanou doma v české kotlině. Já už žádný další důvod nepotřebuju, life food chocolate si mne zkrátka a dobře podmanily, a to doslova, protože jsem je během jednoho dne všechny snědl.

spíš než čokoládu mi to jemnou konzistencí připomíná takové to vánoční nepečené cukroví, ve kterém je hodně čokolády, mleté ořechy, datle, rozinky a rum, i luv that

spíš než čokoládu mi to jemnou konzistencí připomíná takové to vánoční nepečené cukroví, ve kterém je hodně čokolády, mleté ořechy, datle, rozinky a rum, i luv that

Na závěr tohoto minipříspěvku chci dodat, že před ani při psaní této what-i-call food review jsem nebyl v kontaktu s nikým ze společnosti Life food, nicméně pokud se vám tento příspěvek líbil a jste majitelem nebo ředitelem společnosti, přijmu malý dárek v podobně deseti balení vašich čokolád. Děkuji. 🙂

Označeno tagem , , , , , ,

Zanechat Odpověď

Ema mele

tragikomické historky

Blogs Of The Day

Just another WordPress.com weblog

VEGANPALEO

......veganství & paleo diet.....

The Genealogy of Style

All the epigones find their own way

Šťastný blog

Zápisky o hledání osobního štěstí

Growing Wild

"Because life isn’t all about growing up, it’s about growing wild!"

Veganovo svědomí

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

